Πέμπτη 21 Απριλίου 2011

Άλα της..


Επιφανής Βολιώτισσα ήρθε μέσω μέηλ σε επαφή μαζί μας,ζητώντας μας ευγενικά πλην απεγνωσμένα να την βοηθήσουμε να έρθει σε επαφή με τον Πεινάλα. Στην αρχή νομίσαμε ότι ήταν φάρσα ή ακόμη και τρολλιά. Το γράμμα της όμως σε συνδυασμό με τη φωτογραφία, ήταν αρκούντως πειστικά για το αληθές του λόγου της.
Δημοσιεύουμε λοιπόν και τα δύο, και το μπαλάκι τώρα είναι στον πεινάλα. Θα κάνει το πρώτο βήμα;
"Γειά σας. Ονομάζομαι Πανωραία Τοφαλίδου, και μένω στο Βόλο απέναντι από το Rainbow. Εδώ και χρόνια , η γεύση αυτού του θεσπέσιου εδέσματος με μάγεψε, με συνεπήρε. Ήταν το πρώτο πράγμα που έβαζα στο στόμα μου το πρωί και το τελευταίο το βράδυ. Μια πανδαισία. Τουλάχιστον ένα ταψί τη μέρα έτρωγα. Μέχρι.. μέχρι που διάβασα για τον πεινάλα..Δεν τον έχω δει ποτέ, πραγματικά, ούτε καν τον έχω ακούσει να φανταστείτε, κι όμως το νιώθω ότι έχει γίνει ο Παταούγκος μου. Δεν έχω όρεξη για φαγητό πλέον. Περνάω μπροστά από το rainbow κι ούτε καν κοιτάζω τη βιτρίνα δυο μήνες τώρα.
Είμαι απεγνωσμένη κι έτοιμη να κάνω τα πάντα για να τον κερδίσω. Εσείς λοιπόν που προφανώς τον γνωρίζετε - κι αν όχι τουλάχιστον μπορείτε να με φέρετε σε επαφή μαζί του, κάντε κάτι σας παρακαλώ. Είμαι σίγουρη πως είμαστε πλασμένοι ο ένας για τον άλλο.

Σας ευχαριστώ προκαταβολικά, Πανωραία.

3 σχόλια:

  1. ρε πεινάλα πού είσαι; το μωράκι σβήνει για σένα άκαρδε τύπε! κάνε κάτι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αν δε γινει κονε με τον πειναλα, ας γινει με τον λιγουρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλά, ούτε πεινάλας ούτε λιγούρης κάνουν κάτι, ε; Ας πρόσεχαν, γιατί τώρα θα το κλέψω το μωράκι, είμαι κι εγώ φαγάνας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή