Δευτέρα 2 Ιανουαρίου 2012

ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΛΟΙ ΚΙ ΟΛΟ ΠΛΗΘΑΙΝΟΥΜΕ!

Απάνω τους αδέρφια... με βαθιά συγκίνηση ανακαλύψαμε σήμερα ετούτο εδώ
http://intertrol.blogspot.com/   βουαλά και ένα δείγμα από το ποιόν των συντρόλλων. Γιούριαααααα

Η σκοτεινή πλευρά του υδραυλικού

Για πόσο ακόμα θα κρύβουμε το πάθος μας
μήπως δεν είναι αμοιβαίο;
μήπως δεν μάθαμε απ' το λάθος μας
αγόρι μου ωραίο;

Ήσουν ο κάβουρας για μένα
κι εγώ για σένα ήμουνα το γαλλικό
μα μπήκε ανάμεσα μας η καστάνια
δεν το αντέχω και θα κάνω φονικό

Καθόσουν πάντα σκυθρωπός
πρόστυχα χάιδευα μπροστά σου το σιφόνι
μα εσύ ούτε που φανταζόσουν
ότι ξεφλούδιζα για χρόνια το πεπόνι

Τη τανάλια ζήταγες
μα εγώ σου άπλωνα το χέρι
κι εσύ με χτύπαγες δυνατά
μ' ένα χοντρό μαδέρι

Πήγα σε μέντιουμ
τσιγγάνες χαρτορίχτρες
μου είπαν στο σπίτι σου να αυτό – καλεστώ
μ' ένα ταψάκι χυλοπίτες

Ήρθα στο σπίτι σου
χτύπησα το κουδούνι
κι εσύ μου φώναξες από τον δεύτερο
Φύγε μακριά σκαθαροζούμη”

Τις χυλοπίτες πέταξα
πάνω στης πόρτας το χαλάκι
τώρα που με απέρριψες
θα κοιμηθώ στον Μάκη (για να μάθεις)

Συνέχεια εν καιρώ... 

Κύκλος των καμμένων ποιητών

Μάο – ντανταϊστές των Τριών Κόσμων

Απόφοιτοι ΣΕΛΕΤΕ με gay άποψη


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου