Σάββατο 7 Μαΐου 2011

Κι άλλη ποίηση..

Το εξαίσιο αυτό ποίημα, "ευφάνταστο" όπως το χαρακτήρισαν τα ίδια τα θύματα της σάτιράς του, βρέθηκε να κυκλοφορεί προ διετίας στον εξωτικό Βόλο. Το βρήκα να περιφέρεται στο http://a-politiko.blogspot.com/2010/06/blog-post_13.html.
Όλα ξεκίνησαν με κίνητρο την αγνή συντρολλική αγάπη μας προς αυτό το ημιεξωκοινοβουλευτικό μείγμα ανθρώπων, που μας έχει κατά καιρούς χαρίσει άφθονο γέλιο με την απύθμενη σοβαροφάνειά του. Φτιάξτε καφεδάκι, στρίψτε τσιγαράκι, αράξτε σε αναπαυτικό κάθισμα και διαβάστε...
υ.γ., κι επειδή από τώρα ξέρω ότι θα ακουστούν άπειρες πολιτικάντικες μπαρούφες, να κι αν θιχτείτε να κι αν δε θιχτείτε.

Ὀταν θα μπω στη Ε.Α.Α.Κ. και συνδρομή πληρώσω,
τρανός θα γίνω αγωνιστής, το Μαρξ θα εμπεδώσω.

Σε όλα θα 'μαι ειδικός, κείμενα κι εισηγήσεις,
κι άμα θα με καλέσουνε θα βγω και στις ειδήσεις.

Θα τρέχω στ' αμφιθέατρα λόγο να βγάζω ξύλινο
κι οι αναρχικοί θα μου πετούν γιαούρτι με το πήλινο.

Θα λέω πως είμαι σύγχρονος αριστερός κι ωραίος
κι όχι πως στο εικόνισμα του Στάλιν νιώθω δέος.

Μετά από κάθε εξέγερση συμπέρασμα θα βγάζω,
πως λύση είναι οι εκλογές και γνώμη δεν αλλάζω.

Κυνήγι ψήφων θ'αρχινώ με λάσπη και με ψέμα,
το ξέρω είμαι ύπουλος μα ας μη γίνει θέμα.

Θα σώζω τα κινήματα απ'τους κακούς κι ακραίους,
γιατί εγώ έχω βαθιά την αίσθηση του χρέους.

Αν κάπου μες την έπαρση τη βία αναφέρω,
είπαμε λέω ψέματα κοσμάκη για να φέρω.

Κι αν δεν καταλαβαίνετε πως είμαι ο αρχηγός σας,
δικό σας είν' το πρόβλημα το κρίμα στο λαιμό σας.


2 σχόλια:

  1. Ρε άχρηστοι, ανώριμοι και πολιτικά θρασύδειλοι! Εδώ ο καπιταλισμός επελαύνει και σαρώνει τα κεχτημένα μας στο διάβα του, κι εσείς βρήκατε να την πείτε στην ανεκ, την εμακ, την εαακ πώς διάολο τη λένε;
    Είστε άξιοι της μοίρας σας παλιοκατίνες..ού να μου χαθείτε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ωραιο ποιημα..αποτελεσμα εσχατης εμπνευσης..το επομενο ασ ειναι για την κνε..
    οι κνιτεσ κ αν εχουν γελιο οταν πέφτουν θυματα των τρολλς.χαχαχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή